Ještě jsem tu Já

08.11.2021

Když prožíváme vnitřní klid a stav přítomnosti nás prostupuje cele tady a teď, a i když jsme si plně vědomi co je skutečnost a co obsah mysli, a i když není nic co by se dělo tzv. špatně nebo dobře...je tu stále jedno ale, které nás odděluje od celku...

A to oddělení od celku se projevuje ztotožněním se s některým z programů a je zdánlivě natolik silné, ale zároveň bez "dřívějšího" náboje, že tomu nerozumíme, nechápeme, proč se to ještě děje, jak to, že existuje ještě něco, co nás dokáže vtáhnout zpět do programů, i když už nejen víme, ale i žijeme?

Je tam ještě to Já. 

Osobnost Já jsem někdo. Ano, je tam ještě někdo, kdo se ztotožňuje s osobou, a tím pádem s tím co se děje. Někdo, kdo se chytá na to, že je tu někdo, komu se něco děje, kdo něco činí někomu a pro něco, a že je tu někdo, kdo na to má vliv. Kdo je snad součástí toho děje. Odpověď je jako vždy ano i ne:) 

Tak zaprvé není to vaše a nemůžete s tím opravu nic udělat, jen se to zdánlivě děje. Za druhé pokud je tam ještě někdo, kdo si něco myslí, nebo má snad dokonce názor:), je to z úrovně Já jsem a jediné, co proto můžete udělat, je si to uvědomit a nechat být. Za třetí je celý tento popis nesmysl, neboť jsou to jen představy mysli a ani ty nemají pravdu, neboť pravda z mysli neexistuje, z mysli se děje jen názor - představa:)

Kdy zmizí Já?

Nikdy. Pokud je tam někdo, kdo se ptá, koho to zajímá, kdo si myslí, že existuje nějaká oddělenost od Já jsem a já Jsem, pak Já nezmizí... Já nemizí, Já je věčné, stejně jako je věčné Vědomí i stav Jsem (existence). Nic nezmizí, jen to nebude vnímáno z obsahu mysli a to je rozdíl, neboť v tomto stavu neexistuje čas a není tu nikdo, kdo by se tím mohl stát. 

Děje se to samo.

Jen se to děje. Zdánlivý děj na základě Principu života. Tak co proto chcete udělat? Tak proč chcete něco vědět? Tak proč chcete něco změnit? Proč chcete něco říkat nebo nedej bože psát? :) 

Je jen to, co je a to co je, je dokonalé, neboť je to tvořeno na základě Principu, který vše uvádí do rovnováhy, který vše vyrovnává, ale nedělejte si z toho představu, nedělejte si z toho názor, neboť se vám to pak bude dít:) Jen to přijměte takové, jaké to je.

Jen tady a teď.

Napsat, jen buďte tady a teď, je samozřejmě nesmysl, neboť to nemůžete udělat vy, děje se to samo, ale napsat se to může, nic to nestojí a možná to mysl osloví:) Mysl je věčná, stejně jako obsah mysli a programy a  "cesta" je nekonečná, protože se ve skutečnosti žádná cesta nekoná. Uau!

Je snad na mysli, aby opustila vlastní důležitost Já jsem a odevzdala vše Celku? Je snad na Principu, aby již převzal plné vedení nad myslí jedné kapičky z Celku? Je tu snad někdo, kdo to může udělat?

V zájmu Celku.

Není tu nikdo, kdo by to mohl udělat. Není tu nic, co by to mohlo změnit, zkrátka se jen děje zdánlivý děj, který nikam nevede, neboť tu už všechno je a vždycky bylo a bude. Tady a teď jsou všechny možnosti. A vše se děje v přítomnosti.

Tak co proto chcete udělat? :)


Všechny příspěvky a články je dovoleno sdílet s odkazem na originál článku zde na blogu.
Všechna práva vyhrazena 2022.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky